RETOURINFORMATIE

Happybazaar probeert alle artikelen in het assortiment  zo goed mogelijk te omschrijven en duidelijk met foto’s weer te geven. Toch kan het zijn dat je aankoop tegenvalt of dat je (om wat voor reden dan ook) niet happy bent met je aankoop. Dat is natuurlijk heel jammer, maar het hoeft geen probleem te zijn.

Wij realiseren ons dat het lastig kan zijn om een aankoop goed in te schatten op basis van een foto en omschrijving en daarom krijg je rustig de tijd om de aankoop thuis goed te beoordelen. Wil je de aankoop terugsturen, dan krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Wil je het ruilen voor iets anders, dan kan dat natuurlijk ook.

  • Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.  Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.
     
  • Happybazaar vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten door Happybazaar in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant ons de herroeping meldt. Tenzij Happybazaar aanbiedt het product zelf af te halen, mag Happybazaar wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Happybazaar gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij als klant hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.


Voor het terugsturen gelden wel een paar spelregels:
-Het artikel dient in oorspronkelijke staat terug gestuurd te worden (dus niet gedragen of beschadigd door gebruik).
-Laat binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je iets wilt ruilen of retourzenden en stuur het naar onderstaand adres.
-De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, maar het gehele aankoopbedrag wordt vergoed door Happybazaar.
-Voor artikelen met kwaliteitsgerelateerde problemen, zoals beschadigd, defect of verkeerd verzonden artikelen, geldt een volledige terugbetaling inclusief verzendkosten. 
-Verstuur het pakket eventueel aangetekend/verzekerd, indien de waarde van het pakket aanzienlijk is.
-Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte pakketten. Ons advies is om gebruik te maken van verzending met track&trace code.
-Geef in een mailtje aan info@happybazaar.nl door welke artikelen je terugstuurt of doe een briefje bij de retourzending, zodat het voor ons duidelijk is van wie het afkomstig is.
-Desgewenst kun je gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping 


De retourzending kan verzonden te worden aan:
Happybazaar
Dieze 7
5061 NV Oisterwijk
Nederland


KLACHTEN

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@happybazaar.nl 
We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

NOG VRAGEN?

Mocht je nog vragen hebben over een retourzending, of klachten hebben over een bepaald artikel wat bij Happybazaar gekocht is, dan hoor ik dat dus graag. We kunnen dan eerst bekijken hoe we het op kunnen lossen.

Met hartelijke groet,
Annelies van der Laan
info@happybazaar.nl

© 2009 - 2020 Happybazaar | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel