RETOURINFORMATIE

Happybazaar probeert alle artikelen in het assortiment  zo goed mogelijk te omschrijven en duidelijk met foto’s weer te geven. Toch kan het zijn dat je aankoop tegenvalt of dat je (om wat voor reden dan ook) niet happy bent met je aankoop. Dat is natuurlijk heel jammer, maar het hoeft geen probleem te zijn.

Wij realiseren ons dat het lastig kan zijn om een aankoop goed in te schatten op basis van een foto en omschrijving en daarom krijg je rustig de tijd om de aankoop thuis goed te beoordelen. Wil je de aankoop terugsturen, dan krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Wil je het ruilen voor iets anders, dan kan dat natuurlijk ook.

  • Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.  Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.

  • Happybazaar vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten door Happybazaar in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant ons de herroeping meldt. Tenzij Happybazaar aanbiedt het product zelf af te halen, mag Happybazaar wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Happybazaar gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij als klant hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.


Voor het terugsturen gelden wel een paar spelregels:
-het artikel dient in oorspronkelijke staat terug gestuurd te worden (dus niet gedragen of beschadigd door gebruik)
-laat binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je iets wilt ruilen of retourzenden en stuur het naar onderstaand adres
-de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, maar het gehele aankoopbedrag wordt vergoed door Happybazaar
-geef in een mailtje aan info@happybazaar.nl door welke artikelen je terugstuurt of doe een briefje bij de retourzending, zodat het voor ons duidelijk is van wie het afkomstig is.
-desgewenst kun je gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping.


De retourzending kan verzonden te worden aan:
Happybazaar
Dieze 7
5061 NV Oisterwijk
Nederland


KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happybazaar.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht) De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

NOG VRAGEN?

Mocht je nog vragen hebben over een retourzending, of klachten hebben over een bepaald artikel wat bij happybazaar gekocht is, dan hoor ik dat dus graag. We kunnen dan eerst bekijken hoe we het op kunnen lossen.

Met hartelijke groet,
Annelies van der Laan
info@happybazaar.nl

© 2009 - 2018 Happybazaar | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Pinterest (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content (afbeeldingen) te delen via Pin it Review site (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we de review site KiyoH. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.