RETOURINFORMATIE

Happybazaar probeert alle artikelen in het assortiment  zo goed mogelijk te omschrijven en duidelijk met foto’s weer te geven. Toch kan het zijn dat je aankoop tegenvalt of dat je (om wat voor reden dan ook) niet happy bent met je aankoop. Dat is natuurlijk heel jammer, maar het hoeft geen probleem te zijn.

Wij realiseren ons dat het lastig kan zijn om een aankoop goed in te schatten op basis van een foto en omschrijving en daarom krijg je rustig de tijd om de aankoop thuis goed te beoordelen. Wil je de aankoop terugsturen, dan krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Wil je het ruilen voor iets anders, dan kan dat natuurlijk ook.

  • Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.  Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.

  • Happybazaar vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten door Happybazaar in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant ons de herroeping meldt. Tenzij Happybazaar aanbiedt het product zelf af te halen, mag Happybazaar wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Happybazaar gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij als klant hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.


Voor het terugsturen gelden wel een paar spelregels:
-het artikel dient in oorspronkelijke staat terug gestuurd te worden (dus niet gedragen of beschadigd door gebruik)
-laat binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je iets wilt ruilen of retourzenden en stuur het naar onderstaand adres
-de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, maar het gehele aankoopbedrag wordt vergoed door Happybazaar
-geef in een mailtje aan info@happybazaar.nl door welke artikelen je terugstuurt of doe een briefje bij de retourzending, zodat het voor ons duidelijk is van wie het afkomstig is.
-desgewenst kun je gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping.


De retourzending kan verzonden te worden aan:
Happybazaar
Dieze 7
5061 NV Oisterwijk
Nederland


KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happybazaar.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht) De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

NOG VRAGEN?

Mocht je nog vragen hebben over een retourzending, of klachten hebben over een bepaald artikel wat bij happybazaar gekocht is, dan hoor ik dat dus graag. We kunnen dan eerst bekijken hoe we het op kunnen lossen.

Met hartelijke groet,
Annelies van der Laan
info@happybazaar.nl

© 2009 - 2017 Happybazaar | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel