RETOURINFORMATIE

Happybazaar probeert alle artikelen in het assortiment  zo goed mogelijk te omschrijven en duidelijk met foto’s weer te geven. Toch kan het zijn dat je aankoop tegenvalt of dat je (om wat voor reden dan ook) niet happy bent met je aankoop. Dat is natuurlijk heel jammer, maar het hoeft geen probleem te zijn.

Wij realiseren ons dat het lastig kan zijn om een aankoop goed in te schatten op basis van een foto en omschrijving en daarom krijg je rustig de tijd om de aankoop thuis goed te beoordelen. Wil je de aankoop terugsturen, dan krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Wil je het ruilen voor iets anders, dan kan dat natuurlijk ook.

Voor het terugsturen gelden wel een paar spelregels:

Je heeft het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.  
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Happybazaar geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@happybazaar.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Desgewenst kun je gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping 


De retourzending kan verzonden te worden aan:
Happybazaar
Willy van Breemenstraat 17
5063AT Oisterwijk
Nederland


KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happybazaar.nl  We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

NOG VRAGEN?

Mocht je nog vragen hebben over een retourzending, of klachten hebben over een bepaald artikel wat bij Happybazaar gekocht is, dan hoor ik dat dus graag. We kunnen dan eerst bekijken hoe we het op kunnen lossen.

Met hartelijke groet,
Annelies van der Laan
info@happybazaar.nl

© 2009 - 2024 Happybazaar | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel